mommyyy2 neolsunn Ayy çok zor bi dönem umarım hemen geçer gerçekten beni de çok zorladı o dönemler prilam ve mide yanması için şurup vermişti bana dr hala kullanıyorum gerçi 13+4 olucaz yarın mide bulantısı ara da bi yokluyor hala 🥹
guzelmom Sabır bol bol sabır.. 11. Haftadan bildiriyorum prilam sadece kusmayi önlüyor bulantı iştahsızlık maalesef devam ediyor. Aç kalmamaya çalış az az sık sık ye açken yemek daha eziyet oluyor