gamzey25 Kızlar merhaba nasipse Aydın kadın doğum hastanesinde doğum yapacağım plesentayı devlet hastaneleri bize veriyor mu nasıl bi yol izlememiz gerekiyor orda kalsın istemiyorum
gebesbiranne gamzey25 canım özeller veriyor ama devlette de insafiyete kalmış bi durum sanırım sonuçta çöpe atıyorlar belki verirler bunu doktoruna sorman daha doğru olur
gamzey25 gebesbiranne acil olarak dogumda hangi dr denk gelecek bilemiyoruz o yüzden önce nasıl söyleyebilirim o esnada da ne durumda olur tahmini edemiyorum ama kontrollerde kendi dr me bu konu hakkinda danışmak iyi olur galiba