eslem2121 Kızlar yazıyoruz ediyoruz ama bir teşekkür bile etmiolar onuda yapamıyorsunuz bir beğeni yapın yada benle sorunu olan benim postuma yazma desin ona göre bende yorum yapmıyayım
Fatmanur_0416 eslem2121 bende bazen bişey sorsam kimse cevap vermiyor acil bişey sorsam kafama bişey takılsa sorsam bakıyorum herkese cevap verilmiş ama ben cevap alamıyorum biraz değişik huylu arkadaşlar var sanırım
eslem2121 Masal2021 genel olarak aşkom 😂 bakıprum benden öncekine sonrakine yapılmış ama bana yapılmamış
Mutlubiriol eslem2121 Bende katılıyorum buna daha önceden aktif olan hesaplara daha önce veriyorlar ben yeni yükledim çok soru soruyorum bilmediğim ve gerçekten bebek istediğim için soruma pek cevap verilmiyor ama ben herkese sözü havada kalmasın diye cevap veriyorum. Çok ayıp diğer türlüsü
Papatyaaam1 mavi123_ yok artık onlara da bakmıyorlar cevap verılsın ıstıyosan kaos yaratman lazım yada erkek bebek ıcın sunu kız ıcın sunu yapın dıye post aç anında 100 kışı yorum yapar