Kızlar doğumdan bir ay geçti ama klitoris bölgesinde ödem kaldı oturup kalkarken çok zorlanıyorum. Doğumdan hemen sonra da ödem olmuştu. Ama alt kısımda bir hafta sonra klitorisimde baski başladı. Bir ay geçti hala gecmiyor. İki ayrı doktora gittim fitil verdi kurşunlu yıkama suyu verdi ama bir türlü geçmiyor. Buz uygulamaya başladım ama başka önerisi olan var mı. Dr normal dedi ama artık bana normal gelmiyor bu kadar uzun sürmesi başına gelen var mı. ?