Kızlar selam, Ağustos ayında erken doğum yaptım, bu ay 3. Reglimi görecektim ancak 4 gün gecikti, eşimle korunuyoruz ancak yine de şüpheyle yaklaşıp dün miratech marka erken gebelik testinden yaptım negatif çıktı, sabah da soğan kabuğu kaynatıp içtim, halen daha regl olmadım, bu konuda fikri olan var mı?