Hanimlar merhabalar, hamilelik surecindeyim doktorum folikasit kullanmami onerdi siz hangisini kullaniyorsunuz, en iyisi hangisi, bunu recete etmiyorlar eczaneden kendimiz aliyoruz degil mi? Ben elenatal 1 kullaniyorum ama iyi midir oneriniz var midir?