Deletedmom_584 Kızlar merhaba rahimde perde var ilk histeroskopiyi oldum 2. Yi de olacağım yeterince açılmamış perde ameliyat olup hamile kalan oldu mu ya? Hamile kalmanız zor oldu mu ya da