Selamlar önceden de yazmıştım kayıplarım olduğu için 13 küsür haftada serklaj oldum progestan(ağızdan alıyordum), oksapar ferrum ve vitaminler kullanıyorum. 19 haftalıkken rahim boyum 52 mm ydi çok iyiydi şimdi 21 ken detaylıya gittim hunileşme ve 1.4 ölçtü yatmama rağmen. Hemen kendi doktoruma gittim oda 30 mm ölçtü mesanenin boşluğu veya doluluğu değiştiriyormuş ama riske atmadı iki haftada kısalma oldu diye yatış verdi bir sürü ialç tedavisi uygulandı ertesi gün yani bugün çıktım hastaneden 3.6 olmuş rahim bpyum ama hala hunileşme var doktor dikişle ve rahim azğınla huninin arasında fark var stres yapma dedi. Şimdi 2 günde bir progestan iğne yazdı progestanı fitil olarak almamı istedi 8 saat ara ile ve niticard sanırım ondan yazdı o ilaç direlt baş ağrısı yaptı ama kullanıcam. Bu durumu yaşayanlar var mı bir de hep yatıyorum yani evde ara ara yürüyorum bacaklarım açılsın diye birde bebek aşırı hareketli oda etkiler mi bilmiyorum. Yorumlarınızı bekliyorum canlarr