gonul0709 Merhabalar, Gaziantep’te onerebileceginiz hastane ve doktor arayışindayim özel hastaneler ateş pahası peki devlet Hastanesi’ne gidip de memnun kalan var mı acaba, paylaşır mısınız?
idfhatice gonul0709 devlettekileri bilmiyorum ama ben liv e gidiyorum Hatice Şahin Bıkmaz çok iyi çok ilgili çok seviyorum kendisini
nyra gonul0709 Hatem nazire Öztürk e gidiyorum henüz 2-3 randevumuz oldu 9+5 im haftaya yine randevumuz var. Şuanlık memnunum ilgili bir dr
alpomm gonul0709 canım ben Abdullah göymen kliniğine gidiyorum. Fiyat olarak uygun ve 3 hafta sonrası bedava muayene. Çokta iyi bi doktor
gonul0709 Anladım, paket şekilde almadınız o zaman hangisi daha mntikli acaba paket almak mi ayrı gitmek mi
nyra gonul0709 1850 ödüyoruz biz askeri personele indirim varmış. Deva yı bilmiyorum. Bizim çevremiz hep nazire hocaya gitmişler çok övdüler gerçekten bende memnunum bugün kontrolüm vardı gayet iyi geçti. Bazı yapılması gereken tahlillerim varmış onları sağlık ocağında yaptırıp haftaya gelmemi istedi 20 gün ücretsiz olayı var biliyorsunuzdur o zamanı da her kontrolde değerlendiriyor. Bazı dr lar gibi herşeyi hastane bünyesinde yaptırıp ek ücretler ödetmiyor. Gebesini düşünüp böyle ayrıntılı davranan bir dr bence en iyisidir
gonul0709 nyra Ben de bugün deva Hastanesi’ne gittim ilk kontrolumdu güzel geçti bizimde bizim doktorumuz de bazı tahliler istedi burda pahalıya yaparlar sağlık ocağından yapın haftaya gelin bakalım dedi bize de