aleynnna 8.haftadan beri enfeksiyondan kurtulamadım maalesef. 28.haftadayım şimdi çok şükür bebekle ilgili bir sıkıntı yok ama crp hep yüksek, kasıklarda ağrı yapıyor, bir de bende bulantı yapıyor. Bu zamana kadar muhtemelen 6-7 kutu antibiyotik kullanmışımdır ama maalesef sonuç alamadım. Sürekli takipte olun ama tedirgin olmanızı gerektiren bir konu da yok şimdilik