sakaryamm54 Snowel Doktor çok uğraştı görmek için ama göremedi kordon tam bacak arasındaymış ne erkek ne de kız diyebildi umarım kızdır iki oğlum var bi de kızım olsa tadından yenmez heralde 😊
Snowel sakaryamm54 benim de bir kızım var şu an 12+2 yim bende erkek olsun istiyordum ama büyük ihtimal kız yine:)