Bugün iliskinin ve yumurtlamanın üzerinden geçen 10’cu gün
Dayanamadım yaptım ve negatif sonuç ile balistik… keşke yapmasaydım ama kendime engel olamadım belki pazar günü pozitif olur o gün yapmayı düşünüyorum moralim bozuldu ama sorumlusu benim 🙃 sizlerde bir gelişme var mı ?