birbebismeselesiiii Kızlar bir dahaki kontrolüm 36. haftada oluyor sizce doktor o zaman çatı muayenesi yapar mı ben sormayı unuttum o da zaten söylemedi bir şey çok yoğundu çünkü o gün
bebetoli birbebismeselesiiii mutlaka yapar çünkü doğum.zamanina yakınsın ben de 32 haftalık olck nst bağlanır miyim bilmiyorum
Ozgemlym birbebismeselesiiii her dr çatı muaynesi yapmıyor. Benim doktorum yapmıyor mesela. İlk kızımda da dr aynıydı yapmadı.
cdss birbebismeselesiiii 36. Haftadayız henüz hiç yapmadı hatta geçen hafta az bir şey nst de sancı çıktı ama ben hissetmiyorum aksi bir durum da olmadığı için yapmadı ultrasonla baktı sadece
birbebismeselesiiii bebetoli benim doktorum 34 den sonra yaptığını söyledi ama ben 34 değilde kontrol zamanımda giderim hepsini bir arada çıkarırım diye düşünüyorum
Derya09 Çatı muayenesi yapması için sancını fazla görmesi lazım Nst de normalde de. Ha kesin yapmaz çatı muayenesi diyemem ama gerek görmedikçe durduk yere yapamaz yani. İllaki bir ağrın sızın sancın kan gelişin olmak zorunda