Ben ilk dogumda genel anestezi olmuştum uyanır uyanmaz çok ağrım olmuştu bir daha olursam spinal olurum diyordum nasip de oldu ama uyanıkken bebeğin agladigini,karnından çıktığını görmek çok çok güzel fakat geri kalan kısmı çok ürkütücü sürekli bir cekistirilme bebek çıktıktan sonra mideme karnıma çok bastirdilar felaket bir ağrı hissediyor insan hatta kaburgalarım kırıldı falan diyordum öyle bir ağrı sonra bayıldım muhtemelen çünkü sonra bi baktım odadayim ve hemen ağrılar başladı benim böyle olmuştu