ezgisahinn
ezgisahinn ben 27 de basladım 3 günde yıka ütüle yerleştir bitirdim ikizleri.Zaten bilinçli alınırsa çokta bir ürün çıkmıyor,eşim silmişti dolapları faln öncesinde,bende hallettim,şimdi bir kaç kışlık üründe ekledim ,bir makina olunca yıkayım kaldırıyorum,başka şimdilik eksik kalmadı,bir tek biberon emzik vs yıkayıp hazırlamak ve hepsını çantaya sırayla koymak kaldı.Malzemeler hazır olunca yerleşiyor kolayca hastane çantasına.Ben parça parça alıp biriktirip sonra renk kumas vs ayrımına göre yıkamasını yaptım