1Ali ben lisedeyken resim sınıfındaydım, aşırı sinir bozucu bir tip öğretymenlik yapıyordu ve tek kapalı ben olduğum için zorbalıyordu. resmim çok iyidir gördüğüm her şeyi çizebilirim bu arada, yaptığım tablolara annenin kaneviçesini kopyalamış gelmişsin falan diyodu ve geçer notun min değerini veriyodu , bende inatla müziğe geçmiyordum ve onun damarına basmak için hep en önlere falan oturuyodum :)