kaderkatib kızlar merhaba 17+5 haftalık hamileyim bir kaç gündür üst üste bebek hareketleri hissediyordum dün geceden beri hareket hissetmiyorum sizce normal mi bugün baktım kilo da vermişim sanki üzerimde hafiflik var
hafizebl kaderkatib gecen bende hissetmedim bir gun boyunca kimi zaman sakın olabiliyormuş hafiflik psikolojik bir şey gönlünüzü ferah tutun🌸
Nurkl kaderkatib coook normal hem de benim ilk hissettigim hafta 17 idi sonra 19. Haftaya kadar hiç hissetmedim 19. Haftadan sonra sürekli hissettim
Basakylcin 24-25 haftaya kadar hareket takibi yapamazsınız düzensiz hissetmeniz çok normal, kiloyla bağlantısını anlayamadım farkında olmadan çocuğu doğurmadıysanız bebeğin sağlığıyla bir alakası yok dümdüz kilo vermişsiniz 😂