Arkadaşlar merhaba
Normalde bat 28 Kasımdı ben 5 gün öncesinden kan tahlilinde hamile olduğumu öğrendim fakat iki gün sonra artışı görmek adına tekrar kan verdiğimde düşüş olduğunu gördüm büyük ihtimalle kimyasal gebelik geçiriyorum daha önce hiç yaşamamıştım öncesinde de ileriki haftalarda kaybettiğim bebeklerim var malesef. Bu süreçlerden sonra baktırmamız gereken herşeye baktırdık gerekli tüm testler yapıldı her şey temiz. Kimyasal sonrasında ne kadar zamanda hamile oldunuz başına gelenler varsa bilgilendirirse sevinirim. Artık çok yorulduğumu hissediyorum