nilaytygr 16+4 düm dün akşamdan beri kasıklarımda baskı var sanki içinde sert bişey var gibi hafif ağrıda yapıyor yaşayan var mı? Doktora gitmem gerekir mi normal mi
ozlemyilmaz60 Rahim genişlediği için olabilir ama tabi dayanılmaz bir ağrıysa uzandığınızda geçmiyorsa doktora gözükün