Kızlar 4 gündür gribim , balgam, geniz akıntısı var. 35+2 haftalık oldum gribimi nasıl geçirebilirim ? Kendim astım bronşit hastasıyım çok ilerlemeden atlatmak istiyorum doğumda yakın 2-3 hafta kaldı. Evde ne önerirsiniz ? Doktorlar malum ilaç vermiyor . 🙄