mlsmrtgl bende gebelik düşünüyorum Haziran ayında ilk bebek canlı doğdu iki gün yaşadı plesanta dekolmanı oldu Ekim’de kimyasal oldu 6 ay icindde oldu ikisi de şuan düşünüyorum daha bu ay öğrendim başlangıcı varmış ama üç ay sonra tekrar kan ver kalıcı genetik mi belli olur dediler bende ramotolojiye aldım randevu bu ilacı kadın doğum mu veriyor