Benimadimanne canım bende kendi sürecimden bahsedeyim. 2 yıldır deniyoruz ve olmuyor evet.
İlk 1 sene bana bunu söyleyenleri asla takmıyordum aman ya nasıl insan düşünmez ki! diyordum.
Artık 25.aya girdim. İnan aman ya kahretsin dedim oturdum yerime çalışıyorum zaten aklımı sürekli iş ile ilgili yoruyorum. Evde minnoş bir kedimiz var onunla oynuyoruz,çıkıp yürüyüş yapıyoruz eşimle ve konuşmama kararı aldık bu bebek meselesini ahahhaha olmuyorsa da olmuyordur yaaa gidip tedavi oluruz dedik artık. Bakalım inşallah olur :D şey gibi oldu bu kekim misafir geleceğini anlamasın gibi bir şey hsfdgjkdbhjgh