Papatyaaam1 sadece doğum pozisyonundaydı, oda yeni bişey değildi, 20li haftalardan beri doğum pozisyonundaydı zaten, bi anda geldi suyum, 38 olmuşsunuz kendinizi strese sokmayın sağlıcakla gelsin inşallah ☺️ tek eksi yönü doğduğunda karnından batın ultrason çekildi, su fazlalığı bebeğin organlarına zarar verebilirmiş felan dediler, çok şükür temiz çıktı, şekeriniz yoksa, benim yaşadığım gibi sonradan suyunuz fazla olduysa bişeycik olmaz Allahın izniyle