Sirinanne1 38+0 dayım. Karnımdan çok şiddetli sancı giriyor ama düzenli değil ve belime kasıklarıma vurmadı sizce dr a gitmelimiyim
eylem_123 Hiç yormayın kendinizi evde sancınızı çekin suyunuz gelmediyse bebeğinizin hareketleri devam ediyorsa