daisy__ Kızlar 16 haftadayım hala multivitamin de kararsız kaldım doktorum da eczaneden alabilirsin dedi bi marka önermedi siz hangisini kullanıyorsunuz memnun musunuz
dlkelz daisy__ mergaba bende bugün 14.haftama girdim en baştan elenatal kullanmaya bailamıştım ona devam ediyorum tüm eczanelerde var
Noyimommy daisy__ bana ocean mummy önermişti doktorum hep onu kullandım şimdi emziriyorum 6. Aya kadar kullan bence emzirmede vitamin kayı olur dedi 3,5 aylık oğlum hala içiyorum
ozlemyilmaz60 Benim ki regenesis Max 3 gebeliğimde de doktor bunu önerdi balık yağı olan multivtiamin çok memnunum
ozlemyilmaz60 daisy__ evet canım doktorum da özel bi hastanede tanındık bi doktor 3 çocuğuma da ona gittim her doktor başka verebilir başka bi yakınıma başka doktor balık yağı olandan vermedi herkesin önerdiği başkadır
daisy__ ozlemyilmaz60 Gülo 2 kere doktor kontrolünde sordum doktor mu umursamadı bilmiyorum bütçene göre hepsi aynı zaten dedi yolladı
ozlemyilmaz60 daisy__ ben 2. Gebeliğim de bir sefer üniversite hastanesine gittim doktor bana devletin karşıladığı vitamini yazmıştı çok var tabi ki çeşit sen hangisini alırsan
daisy__ dlkelz bende hamileligim başından beri imom kullandım ama buraya yazdığımda imom folik asit çok yüksek folik asit düşük planı al dediler Ordan kararsız kaldım
dlkelz daisy__ elenatal e ben kendim başlamıştım doktorum iyi yapmış kullanabileceğin en uygunu almışsın dedi ilk gebeliğimde de pregna care önermişti o zamanki doktorum onu emzirme döneminde bile kullanmıştım