Ay benimde fıtık ağrım zorluyor şu an beni. 30. Hafta bitti. Kalçamdan sağ bacak pert üstüne bile basamıyorum bazen. Ama gece uyurken kramplarım aşırı şiddetli oluyor. Uyku sırasında bi rahatlayayım diyorum gerinmeye çalışıyorum bacaklarım alev topuna dönüyor ansızın öyle bir kramp ilk kez yaşadım. Acısı da geçmiyor hemen yapacak bişey yok doğurana kadar iadere edicem mecbur