Hanımlar 3. Gebeliğim 2 sinde hareketleri çok net hissederken bunda hiç hissetmedim şuan 19. Haftamdayım ara sıra endişeleniyorum doktorum da geç hissedersin ve sürekli hissetmezsin dedi Allah korusun bir şey olsa nasıl anlayacağım benim gibi olan var mı