Selam kızlar.
Benim sat 9ekimdi. Hamile olduğumu öğrendim herşey güzel gidiyordu beta artışı falan iyiydi.
18 kasımda doktora gittim kese gördük 6mm haftaya yine gel dedi.
Dün gittim kontrol sırasında doktor bi süre sessiz kaldı ne oldu falan dediğimde çok büyümemiş dedi 10mm olmuş ama 1 hafta geçen sürede yetersizmiş ama içinde nokta kadar bişey gördüğünü de söyledi. Kalp atışı görüyorum dedi dinlettide ama az ve kısıktı. Sonrasında haftasıyla uyumlu değil geç döllenmede olabilir korkma cuma yine gel dedi. Ama tabiki korktum böyle durum yaşayanlar var mı?