Kızlar kurtulamadım bundan. 2 aylıkken bir hafta fitil kullandım akıntım vardı. 4 aylıkken tekrar fitil kullandım akıntı kaşıntı ve koku vardı. Fitil yeni bitti kaşıntı ve akıntı şu an yok. Ama koku geçmiyo. Doktor sirkeyle yıka dedi hergün düzenli yapıyorum. Hergün duşa girip temiz kıyafetler giyiyorum. Temizliğime hep dikkat ederim. Bu nasıl geçecek ya yok mu bir çaresi