Selamm kızlar, 13 haftalık gebeyim. Dr metin mutluya gidiyorum. Cinsiyeti ne zaman öğrenebiliriz diye sorduğumda 13-14. Hafta da görülebileceğini belirtti. Haftaya gitsem sizce yanılma payı var mı? Cinsiyet partisi yapacağım ama emin değildi sanki söylerken sonradan değişmesinden korkuyorum sonucun