İkiz gebeliğimin 33. Haftasına gireceğim . Doktor muhtemelen 36. Haftada alacak . Ve sezaryenden korkuyorum . İlk gebeliğim . Bana nolur psikolojimi düzeltecek seyler söyleyin . Ameliyat esnasından korkuyorum hissetmekten 😵💫 ve herkes saçma sapan şeyler söylüyor bıktım olumsuz seyler duymaktan 😥