aysegul3409 Merhabalar, Medicana Ataşehir şubesinde Sinem Tekin’e giden var mı acaba? Genel olarak memnun musunuz? Sizin tecrübeniz nasıl? ❤️ hem süreci devam edenler hem de doğum yapanlar da yorumlarını bırakırsa sevinirim. ❤️
anonim2208 aysegul3409 ben Batuhan saka ya gidiyorum çok efendi sakin bir doktor. Memnunum kendisinden.
aysegul3409 busragnr çok teşekkürler dönüş için 🤍 doktor hanım çok iyi ben de memnunum sadece sıra olayı kötü her gidişte uzun uzun beklemek yoruyor randevu saatine göre almıyorlar…