10+2 deyim. 5. Haftadan beri inanılmaz mide bulantısı yaşıyorum. ¾ kilo verdim. Beslenemediğim için serum almak durumunda kalıyorum. Sıraysıyla prilam/emedur ve en son zofer’e geçtik doktor kontrolünde. İş hayatından 1 aydır soyutlandım rapor almak durumunda kalıyorum. 12. Haftadan sonra azalır diyorlar, sabırsızlıkla onu bekliyorum. Çevremde böyle zor geçiren kimseyi görmedim, umarım tüm gebeler zorlanmadan kolaylıkla süreci geçirir 🥹