naz2705 Benim de ilk gebeliğimde ayaklarım ve bacaklarımda çok fazla odem olmuştu canım 41 numara ayakkabı.almak zorunda kalmıştım düsün. Ama doktorum bir çözümü yok doğurana kadar olur demisti, az tuz tuket çok su iç ayaklarını hep yukarı kaldır aşağı sallandırma demisti. Hepsini de yapıyodum ama gerçektende dogurana kadar gecmedi. Dogumdan bir kaç gün sonra kendiliginden gitti sonra.