Baklavaseverim Ben de kışı çok severim, dışarıda kar yağıyorsa sabah vakitleriyse bide soba olacak üzerinde çorba pişecek yer sofrasında sobanın yanında çorbalarımızı içeceğiz🥺 çay ve kestane koyacağım üzerine sobanın çıtırtısı çayın kokusuyla perdeleri aralanıp dışarıyı yağan incecik yoğun karı seyredeceğim. Muhabbet sohbet sıcaklık yavrularım etrafımda olacak bilmeceler sorucam önce iyice keyiflendirip, sonra Hazreti Yusufun o sıcacık hikayesini anlatıcam gözkapakları ağırlaşıp başlarını dizlerime koyup uykuya dalacaklar 🥺Sonra ev sessizleşiyo eşimle başbaşa kalıyoruz o bana güzel sesiyle Ahmet Hamdi Tanpınardan huzur yada sabah uykum eserlerini okuyor❤️ben bi yandan yoldaki bebeğime battaniye örerken bi yandan çayımı yudumluyorum. Sobanın çıtırtı sesi, üzerindeki çayın cama yansıyan buğusu, huzurun o sessiz sakin kokusu, içimde kocaman bi şükür ve dua. Kulağımda en sevdiğim adamın sesi. Zaman tıpkı gökten yavaşça akan kar gibi yavaşlamış. Ölesiye bu anı aşerdim şuan sobam olsaydı ve kar yağsaydı🥲