sezenyasemin Ys35 Ben de 39+3 ün hiç tık yok, pazartesi doktor vajinal muayene yaptı tetiklesin diye ama hiç sancım falan açıklık hiçbir şey yok . Eğer pazartesiye kadar gelmezse pazartesi suni sancı ile doğumu başlatırız dedi doktor 🫣🫣🫣
cinderella Sewo siz bugün yarın doğurursunuz demedi demeyin ama suyunuz gelmeyebilir açıklık var deyip alabilirler suni sancıyla başlatırlar ☺️
Damla_111 Benim ilk gebeliğim 34 haftalığım şuan da doğum 37.haftadan sonra mı oluyor bazıları 38 bazıları 40 37 haftada da doğum yapan var sezaryen olunca mı 37. Haftada oluyor
Ys35 Damla_111 hiç belli olmuyor genelde planlı sezeryansan ise 38-39 bekleniyor normal ise 40-41 bekleniyor kendisi gelmezse
Ys35 silasari merhaba çoğu posta gördüm sizi kanala girmemesi normal benim ikiside doğumda girdi basket topu gibi yukarıdalardı.