ebruoy 32 haftalığım bugün doktor başının önden gittiğini söyledi riskli bişey mi dediğim de hayır değil koca kafalı bi bebeğin olcak dedi iyice kafam karıştı korktum. Böyle bişey yaşayan var mı
Pambuk ebruoy cnm benim bebeğimin başıda önden gidiyordu 36. Haftadan sonra normale döndü hatta aynı şekilde doktorum koca kafalı olcak gerçi seninde babasınında kafası büyük dedi güldük. Çok takılma doktor önemli değil diyorsa.
Byhn Benim bebeğimede öyle dedi doktor koca kafalı dedi güldü resmen canım sıkıldı genetikmiş 38 haftalığım kafası 41 haftalık görünüyor sağlıklı olsunlarda 🙏🏻