sevimlipandahii Kızlar merhaba . Yumurtlama döneminden beri aşırı göğsüm ağrıyor üstten falan dokununca böyle dolgunluk ve sertlik var Son adet tarihim 4 Kasım Erken mi belirti için
Deletedmom_787 sevimlipandahii bende aynı durumdaydım hamile olduğumu öğrenmiştim gebelik devam etmedi ama o ayrı mesele 🥺🙏🏻
bebeklerim__ sevimlipandahii biraz erken olabilir kuzum bata daha var mis başka belirtiler var mi .? Insallah bu ay senin ayın olur
sevimlipandahii Deletedmom_787 Yaa geçmiş olsun 🥺🌼 Aslında bende bi defa daha böyle bişey yaşamıştım sonra adetim söküldü ama geçen ay hsg çekildim bi umut işte Arada kusma falan gibi bişey oluyor anlamadm çok mu erken bunlar Psikolojikmi acaba
agilkaya Deletedmom_787 benimde 10 gündür ağrıyordu yarın adet günüm. Dün betam 74 çıktı ama bugün birden kesildi göğüs ağrım normal mi ki bi terslik mi var ki şuan hiç ağrı acı sızı yok göğsümde
sevimlipandahii bebeklerim__ Erken işte bi kac defa daha böyle oldum sonunda adetim basladi o yüzden çok umutlamak istemiyorum İnşallah canım ❤️🩹
Deletedmom_787 agilkaya kötü düşünme canım hamilesin ne güzel beta takibini devam ettir bence 2 günde bir