zeyyneepp
Ben FSM de Mehmet Özgür Akkurt a gittim . Çok profesyoneldi , cihazı olsun verdiği resimler olsun , o an size anlattıkları olsun. Mutlaka tavsiye ederim . Arayınca direkt fiyatı söylüyorlar şuan ne kadardır bilmiyorum ben temmuzda gitmiştim. 5 küsürdü sanırım