Günaydın Sevgili Anneler 💕
Bir konuda sizden taktik almaya geldim 😅
Malum, her bebeğin uyku düzeni ayrı. Kimisi memede uyur, kimisi sallanmak ister, kimisi kucakta. Sizin “benim bebeğim böyle uyuyor” dediğiniz yöntemler neler?
Siz bebeğinizi nasıl uyutuyorsunuz? Rutininiz var mı?