YyyyYasemin Kızlar 19 gün oldu doğum yaptım doktor feramat diye bi demir ilacı verdi bebeğime süt götürüyorum erken doğum olduğu için bu ilaç sütüme geçer mi bebeğimi etkiler mi acaba hem emzirip hem kullanan varmı