Kızlar merhaba, ben 25+5 oldum, bu haftada hala haraketler netleşmedi, yani gün içinde hiss ediyorum tabi ama belli belirsiz bir kaç saat, haraket halindeyken çok az hiss ediyorum, genellikle sağ tarafıma yatlnca oynuyor, o zamanda da aşağılara vuruyor gibi hiss ediyorym bi de sabah saatlarinde az oynuyor. By normalmi, benimle aynı haftada aynı şeyleri yaşayan anneler varmı?