reys 26+1im tam olarak. Son 3-4 gündür aşırı acıkıyorum. Çok aç uyanıyorum, kahvaltıda yediğim rutin şeyleri de yesem öğlene açlıktan kıvranıyorum, gece aç uyuyorum… böyle olan var mı? Hiç böyle değildi.
Nfs_bebe_ reys benim ilk 3 ay öyleydi 2 ay rahattım 25. Haftada tekrar açlık başladı bende hep o durumdayım şuan 26+4