reys 26+1im tam olarak. Son 3-4 gündür aşırı acıkıyorum. Çok aç uyanıyorum, kahvaltıda yediğim rutin şeyleri de yesem öğlene açlıktan kıvranıyorum, gece aç uyuyorum… böyle olan var mı? Hiç böyle değildi.