Selam arkadaşlar
Yaklaşık 4 haftadır su kıvamında akıntılarım vardı acile gittim kendi doktoruma gittim bunun fizyolojik olduğunu söyledi en son doktorum enfeksiyon kaynaklı olduğunu ve bir fitil verdi donaxly 2 gündür kullanıyorum ama kullandığımdan beri bildiğiniz su gibi akıntı oluyor tam azalmıştı sanki akıntım derke buna başladım ve daha beter yaptı beni acaba fitil den kaynaklımı fitil bitince geçiyor mu kullanan hamile arkadaşlarımın yorumlarını almak istiyorum.