smgcbk vallaha ben 20 ya da 21 inci haftamdı tam hatırlamıyorum oldum grip aşısı. canlı aşı değil zaten. doktorum da kesinlikle ol ağır grip atlatman, enfeksiyon geçirmen ateşlenmen bebeğin için daha sıkıntılı dedi. çevremde herkes hasta olmasına rağmen bende şu an hiçbir şey yok. eğer olacaksan da hasta olmaman lazım gripken aşıyı vurmuyorlar diye biliyorum