Merveeeeeee01 Arkadaşlar 20 gün oluyor doğum yapalı ve kızım hala tuvaletini yaparken gaz çıkartırken ıkınıyor ve kıpkırmızı oluyor kabızda değil ishal normal mi bu yoksa bir problemmi var
minnosbirkiz Merveeeeeee01 evet normal, karnına bol bol gaz için masaj yapın saat yönünde, youtubede videolar oluyor oralardan faydalanabilirsiniz ☺️