Kizlar merhaba 37+1 haftalık hamileyim bugün doktor kontrolum wardi doktor bana bebeğinin suyu fazla bu yüzden doğum için çok beklemez hatta inşallah bu haftayı çıkarırsın falan dedi ama ben 39 haftayı bulsun hatta biraz geçsin istiyorum. Bu arada sezaryen düşünüyorum ilk dogumum normaldi ama iri bebek olduğu için çok zorlanmistim o yüzden normal doğuma cesaret edemiyorum. Suyu fazla Diye erken haftada doğum yapan oldu mu yani bu dogumumu tetikler mi yada sancimin gelmesini bekleyip öyle mi sezaryena girsem yada riske atmayıp 38. Haftalarda mi gün belirlenen tecrübelerinize ihtiyacım var