mertunn Arkadaşlar şuraya lütfen umut için Dış gebelikten sonra Tek tüplü hamile kalanlar yazabilir mi ?
minnosbirkiz mertunn konu başlığınıza çok güldüm 😂 bende tek tüpü kalmış bir canavar olarak hamile kaldım 😂 bitane oğlum oldu 1 yaşında 🥰 evvelinde 2 kere daha hamile kaldım, biri kimyasal, diğeri düşük oldu, yani tek tüple 3 defa hamile kalmış oldum 🥹
burcuo mertunn Oğlumu sezaryenle doğurdum, yumurtalığımın birini komple kist kaplamış. Doktor da zaten diğeriyle hamile kalmışsındır, alıyorum bunu dedi. Tek yumurtalıkla şu an 3.gebeliğimdeyim. Dileyen herkesin olsun inşallah 🙏🏻
mertunn burcuo ben dış gebeliğe sebep olan şeyin kalan tüpü de etkilemesinden korkuyorum ama inşallah olmaz maşallah size
nurgunes1712 mertunn dış gebeliğe sebep olan şey zaten tüplerdir genelde balım rahimden gelen sperm tüpte yumurta ile buluşur ve orda döllenir ama oradan rahime inmesi gerekirken tüpteki yapışıklık tıkanıklık zedelenmelerden dolayı orada kalır ve büyür :) yani eğer hasarlı tüpünüz alındıysa inşallah diğer tüpünüz sağlamdır