Benim de bir saglik durumundan dolayi aile hekimim gerek duymadi ama ebem 1 haftaligina kan sekerimi takip etmemi istedi onda da cikmadi zaten☺️ Illa herkeste cikacak diye birsey yok ama ihtimal her zaman var bu yuzden seker testi yaptirmak gerekli, baskasinda cikmayan seker sizde cikabilir ve sizin, bebeginizin sagligiyla oynayabilir. Benim sagligim el verseydi agiz yoluyla yaptirabilirdim. Zaten test dediginiz seyi farketmeden bazi zamanlarda hop diye yedigimiz tatlilarla atiyoruz midemize. 😆😆